Veelgestelde vragen.

Hoe meldt u zich aan voor een reis?

  • Per telefoon kunt u ons bereiken op: 0629068867 of 0637202355
  • Per e-mail: aanmelding met: info@horizontours.nl
  • Per inschrijfformulier: op www.horizontours.nl
  • Per post: Horizon Tours, Waaier 42b, 2451VW Leimuiden
  • Bij voldoende deelnemers sturen wij een bevestiging/factuur naar u toe per post/mail.
  • Op uw bevestiging staat uitgebreid uw boekingsinformatie met uw instap plaats en vertrektijd.
  • Na het voldoen van uw betaling op de verval datum, wordt de reis gegarandeerd.
  • Bij de meerdaagse reizen krijgt u 30 dagen voor vertrek een brief/mail met uitge­breide informatie over de geboekte reis.
  • Mochten er zich wijzigingen voordoen dan zullen wij u op de hoogte stellen. Voor twijfel en vragen neemt u voor alle zekerheid zelf contact met ons op!
  • Bij onvoldoende inschrijvingen van dagtochten / meerdaagse reizen ont­vangt u minimaal 10 dagen / 60 dagenvoor de datum een telefonische afzegging.

Wanneer krijg ik een factuur voor mijn geboekte reis?

Bij voldoende inschrijvingen ontvangt u direkt een bevestiging/factuur per post of e-mail.

Nadat de aanbetaling (voor dagtochten) of de gehele som (voor meerdaagse reizen) bij ons binnen is, staat u officieel ingeschreven.

Bij onvoldoende inschrijvingen bij de dagtochten ontvangt u 10 dagen voor de vertrek datum een telefonische afzegging.

Wat zijn de reserveringskosten?

Er zijn geen reserveringskosten bij Horizon Tours

Wat is jullie Bankrekening nummer?

Ons Bankrekening nummer is

IBAN: NL94 KNAB 0255 8285 35

Waar kunnen we instappen?

Kijk de pagina “Opstapplaatsen”

Voor meer info  info@horizontours.nl

Kan ik een plaats reserveren in de bus?

Reservering voor een bepaalde plaats in de bus is alleen bij hoge uitzondering mogelijk. Alleen mensen met een lichamelijke beperking kunnen dit aanvragen.

Met welk kwaliteits keurmerk reist Horizon Tours?

Horizon Tours maakt uitsluitend gebruik van touringcarbedrijven met het Keurmerk Touringcarbedrijf en / of de ISO 9001- kwalificatie. Dit betekend dat de touringcars van deze maatschappijen boven op de wettelijke eisen ook nog extra gecontroleerd zijn om aan de vooraf gestelde kwaliteitsnormen te voldoen.

Waarom moet ik een Medisch paspoort bij meerdaagse reizen meenemen?

In verband met calamiteiten is het voor de artsen en  reisleiding een noodzaak over de juiste gegevens te beschikken van uw medicijngebruik. u kunt het hier aanvragen.

Mijn ouders zijn niet zo jong meer, mogen ze met jullie mee?

Iedereen mag met ons mee op voorwaarde dat men zelfstandig de bus in en uit kan stappen. Bovendien is Horizon Tours zeer geschikt voor senioren.

Onze Chauffeurs zijn altijd EHBO opgeleid!

Wat is in de reis inbegrepen?

Bij onze dagtochten is altijd;

  • koffie/thee met koek in de bus*
  • Koffie/thee met gebak op locatie*
  • Uitgebreide lunch of Diner*
  • Reizen met een luxe Touringcar
  • Ervaren Chauffeur/Reisleider
  • Een onvergetelijke belevenis

*tenzij anders vermeld

Wat is een uitgebreide Lunch of Diner?

Onze aangeboden lunches bestaan uit:

5 soorten brood, Kroket, 3 soorten vleeswaren, 2 soorten kaas, 5 soorten zoet en koffie of thee

Onze aangeboden Diners bestaan uit:

Voorgerecht, Hoofdgerecht, Dessert en een drankje(frisdrank, bier, huiswijn)naar keuze.

Op al onze Dagtochten en Meerdaagse reizen zijn de Algemene reisvoorwaarden van toepassing.

Staat uw vraag er niet bij?

stuur een e-mail naar:
info@horizontours.nl